Bijeenkomst Duurzaamheid Loenen aan de Vecht afgelast

geplaatst in: Geen categorie, Nieuws | 0

De informatiebijeenkomst Duurzaamheid in Loenen aan de Vecht van Stichting Duurzame Vecht op 15 november gaat NIET door.

Dit is besloten naar aanleiding van de nieuwe maatregelen die door het kabinet ingesteld zijn. Er zal geen live-bijeenkomst zijn in het Web en ook GEEN online-verslaggeving. De organisatie betreurt het aflasten ten zeerste maar meent dat het onverantwoord is de bijeenkomst door te laten gaan gezien de omstandigheden.

In overleg met de Dorpsraad Loenen aan de Vecht wordt de bijeenkomst verplaatst naar begin 2022. Daarover ontvangt u te zijner tijd bericht. We hopen u begin volgend jaar weer te ontmoeten zodat we stappen kunnen zetten in de verduurzaming.

Mocht u nu al duurzame maatregelen willen treffen dan kunt u allerhande adviezen vinden op www.duurzamevecht.nl.

Namens Dorpsraad Loenen aan de Vecht en Stichting Duurzame Vecht,

Domien Reinders en Ralph van Elburg

Ps. Mocht u nog vragen hebben, mail dan naar informatiebijeenkomst@duurzamevecht.nl